up in the club. we just broke up.

i'm doing my own little thing. don't pay him any attention,
'cause i've cried my tears.

you can't be mad at me. i could care less what you think.
i need no permission. did i mention - don't pay him any attention.

cause you had your turn, but now you gonna learn
what it really feels like to miss me.

det enda vettiga jag gjort idag är att jag har duschat. woho. och installerat den där förbannad dosan till internetbanken. (vad är det för jobbig extra-grej?!) har planerat dejt med P på torsdag och.. ja, inte så mycket tablett tuggande.

något roligt är att budgivningen på jonas & christins lägenhet är i gång. nu lagar jag och syrran middag. jag pallar bara någon form av omelett. de här tabletterna förstör mig samtidigt som de hjälper mig.

positivt, panikångesten håller sig på en låg nivå.
negativt, torr i munnen, tappar rösten ibland, blir otroligt förvirrad och har inget korttidsminne, illamående, ingen aptit, trött och mardrömmar varje natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0