"vamos a la playa! ah-ah-aha!"

i lördags hade jag ju lovat min morbror att gå ut med hans hundar. jag gjorde sällskap med mamma och albin på hundpromenaden och sen kom malin. vi lämnade mamma, albin och hundarna och gick upp för att försöka fixa till oss lite innan vi drog ner mot centrum och hem till victor.

vi kom dit, alldeles svettiga och började dricka vin på balkongen. victor, kamilla, sandra och dennis fanns på plats när vi kom. sedan trillade det in mer och mer killar. eric(?) och martin, som satte fast bådas jeans i ett hänglås! haha. anton, han som rökte, han med lila tröja och krull. (haha, minns inte om det var fler?) krull då. han var så himla tankad att han däckade. han blev buren hem av några killar, innan vi andra gick till tegel.
titta nära så ser ni ett hänglås mellan dessa två. haha. (snodd från FB)

varför är jag och kamilla mer party än killarna? (snodd från FB)
malin trillade, en gång, två gång, tre gång osv. det är svårt att gå i 14cms klackar när man druckit nästan 3 liter vin. hela kvällen gick väldigt fort. på tegel träffade jag min kusin ludvig! ♥ jag är osäker på hur mycket jag ska berätta om tegel och vad vissa personer gjorde. jag tror det inte kommer att berättas. men kan ju säga att jag garvade arslet av mig.

våldkyssar för att försöka få tyst på en person.
skor på fel fot, a'la dagisbarn style.
min kusin ludvig lyfte upp malins fötter och inspekterade hennes rosa nagellack.
trilla med platta skor.
äta ta-med-kebabtallrik med hela ansiktet och en hand. utan bestick.
haha...ochlitemer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0