well, i can make it if it's good for you.

haha. blev väckt av regnet imorse. jag undrade vafan det var som väsnades så. och sen kom åskan. men jag somnade om. vaknade inte föräns vid halv 1 då mamma ringde och berättade hemligheter. har legat ute på balkongen med syrran och kristin som kom över med jordgubbar och körsbullar (som jag först sa, körsbär heter det ju.)

helt plötsligt hör jag någon utifrån som skriker: FINGAL! och så kom morbror upp. han löser korsord vid matbordet och vi har fortsatt sola. N ringde..... han var konstig. som vanligt. (jag har verkligen inte samma känslor för honom längre.)

vad jag förstår så ska vi strax till täby centrum. kläder och alkohol? och kanske någon form av tjejmiddag ikväll. i täby, skarpäng. mitt älskade gamla hood. vi får se vad som händer. DEN SOM LEVER FÅR SE.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sno på du bara! Jag själv har ju snott den från Hardcore Superstar - Honey Tongue :) Ja jag älskar också den bilden! Blir lycklig när jag ser den

2009-07-04 @ 00:07:45
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0