what about sunrise? what about rain? WHAT ABOUT US?

jag fick ett mms av christin imorse. hon har köpt en varsin present åt mig och lisa, eftersom vi försökt hjälpa till så mycket vi kunnat med att passa albin. :)
christin tog bilen ner till täby och plockade upp mig, efter lite övertalning. typ såhär:
denice - men kom hit.
christin - jag vet inte, du får övertala mig.
denice - kom hit.
christin - okej!

vi hoppade in i bmwn och åkte. det började tokregna. vi satt i bilkö efter järva krog, pga av att ett hav hade landat mitt på vägen. jag filmade. jag låter smart. jag är stolt. och visst är albin söt! :) hon som pratar i slutet är GPS-tanten.

vi åt lunch i farsta, klagade lite inne hos 3 och köpte med oss fikabröd innan vi flummade runt hos farmor. och några timmar senare åkte vi bil till norrtälje och åt middag. kött, bakpotatis, tzatsiki och vitlöksbröd. jag brukar inte gilla kött särskilt mycket. men vad gott det var idag! och jag gjorde tzatsikin. hihi.  
hahaha. kolla den oranga skeden i tzatsikin. vi kallar de för snopp-skedarna. moget!

nu ska jag försöka tagga ner och somna i tid för en gångs skull. har gått och lagt mig långt efter 2, de senaste dagarna. känns inte ok. och nu kom jag ju på att jag glömde låna med mig en bok från christin. TRAMS!

lyssnar på Michael Jackson - Earth song. i'm getting goosebums.

Kommentarer
Postat av: ch

haha hur kunde jag missa att snoppen var i tzatzikin igår??

2009-07-09 @ 20:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0