what is the fuss about?

de här tabletterna gör mig otroligt trött.. jag tror jag sov runtomkring 3 timmar mitt på dagen idag. vet iof inte när jag somnade. tror det var under tyra banks show. och vaknade vid 18-tiden.. pratade då med ellen. hon är nu informerad om saker och ting, men troligtvis kommer hon och johanna upp på fredag.

jag gick och köpte cigaretter. det gick bra. utan panik. blev stolt. men jag trodde jag skulle somna gåendes när jag gick över korsningen. helt sjuk känsla. mamma och jag gick och köpte choklad mitt i paris hilton's BFF. och så dricker jag lite vin.. inte pimlpar, jag smuttar. det känns ganska bra nu.. men inte tillräckligt för att orka åka hem.

sover här inatt igen. haha. jag är inte äcklig för att jag har haft samma kläder sen i söndags (hade med mig nya underkläder!) och så tvättade mamma mina kläder imorse innan jag vaknade. lyx. men det skulle vara kul att byta om till något annat.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

galet sugen jag blev på vin & cigg nudå!!

2009-07-21 @ 22:48:50
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0