and everything went from wrong to right.

trodde, ärligt talat, att jag skulle dö av hjärtesorg idag.

jag har inte kunnat sova. och kunde inte komma upp ur sängen imorse. kunde knappt stå upp. hade inga muskler i armarna och händerna skakade. kunde inte äta. mådde illa så fort jag bara åt en knäckemacka. kunde inte lägga mig ner och vila för hjärtat slog 200 slag i sekunden. det kändes som jag inte fick någon luft och hade slutat andas.

jag försökte ringa honom. men han svarde inte. han ringde upp och jag frågade rakt ut: "har du flickvän?" han sa nej. mitt hjärta gick från småbitar till att bli helt, på en sekund.

jag satt ute på balkongen när vi pratade vidare. han satt på bussen. jag hör bussen säga. "nästa: roslags näsby trafikplats." så jag sa. "nu är du utanför mig." han tvingade mig att ställa mig upp och vinka till honom. annars skulle han lägga på..  han sa att han satt längst bak och hade vit tröja. hehe. så jag såg ju tröjan men inte hans ansikte. det var fint.

man dör tydligen inte av hjärtesorg, men det gör jävligt ont.

Kommentarer
Postat av: Emma

<333

2009-06-04 @ 20:04:34
URL: http://noventaycinco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0