i fell in love with you, yesterday.

imorse hade jag och syster tvättstugan. 7-11. vi hann inte tvätta allt.. PAIN.

jag är arg för min älskade stationära dator funkar inte... gaaah! jag blir tokig på tekniska prylar. alltid ska det vara något som krånglar. jag vill att min stationära ska funka, så jag kan somna till mina älskade vänner-avsnitt som vanligt varje natt. är det så mycket begärt? buhu.

eftersom jag kände mig så himla ful igår. så bestämde jag mig för att inte ens försöka se bättre ut idag. så jag har bara jeans, tshirt och tjocktröja. bara för att jag är bekväm. plus att det är dåligt väder och jag ska leka med isak. skönt att slippa ha kjol och oroa sig över att visa trosorna. :)

och imorgonbitti drar syrran till sweden rock festivalen. jag är ensam hemma i flera dagar. najs or bajs?

Kommentarer
Postat av: Emma

åh, vad avundsjuk jag blir på henne då :P

2009-06-02 @ 18:14:37
URL: http://noventaycinco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0