i know you like it too.

jag och isak lekte i sandlådan. jag tror isak är kär i en flicka som heter emelie. så himla gulligt!! man kan vara kär i vilken ålder som helst och isak är bara 2,5. :) jag själv är 21 och vem är jag kär i? well, det känns väl lite mer komplicerat.

efter isak fick jag middag hos mamma och senare mötte jag upp madde. vi drog en fika innan vi gick iväg och såg "i love you, man." hahahaha. skulle vilja se den igen, helst nu.

pratade nyss med ellen i telefon i över en timme. bra skitsnack. just nu är klockan är 02 och jag vill bli trött. vill sova. vill inte sova sådär länge imorgon igen. får ju ångest.

ps. kära gud, kan du göra juni 2009 lite varmare? det är för satan skitkallt!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack sötnos :)



kram

2009-06-09 @ 11:38:36
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0