i think we could make a beautiful daughter.

i fredags så var; david, daniella, dan, alex, felix, sean och dan (som grundade bloggkoll) här. vi drack rött, vitt och öl. fyllekäkade till slut baugetter med brie och majskolvar. däckade till den tecknade peter pan filmen. HAHA. lovely. juste, vi hann springa genom skogar för att köpa cigg på 7-eleven också.
på lördagen låg jag halva morgonen och solade på balkongen, och mötte sedan upp madde. vi köpte med oss picknick sallad, nötter och vindruvor. pluset 3 liters vinet. traskade till långholmen och tittade på skrattstock. älskar jonas gardell. efter sol och för mycket vin var vi sega. vi åkte till solna och köpte med oss middag och craschade i maddes soffa. jag missade bussen hem med en minut.. så segt.
söndagen spenderade jag också på balkongen. sprang mellan balkongen och GH. den här balkongen blir som en bastu när solen ligger på. man svettas som fan. men herregud, det är sommar! jag tog en dusch och åkte till söder för mors-dag middag tillsammans med mamma, jonas, albin och lisa. det luktade utomlands. SÅ UNDERBART!

(mamma och abbi!) <3

måste snart avlägnsa mig från balkongen och hoppa i kläderna för att hämta isak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0