it goes on and on and on and on.

haha. i torsdags kom malleballe över och hämtade mig och syrran. vi fick lunch i skarpäng och kaffe. fick titta på när malin lagade middag åt hennes mamma + 10arbetskamrater. och sedan kom krippet. alla fick sedan skjuts hem i nya bilen.

på kvällen åkte jag och syrran in till stan. AKWARD. vi hatade mest folk. speciellt de som luktade illa. de som pratade med oss. tiggde pengar och allt annat man kan störa sig på. :)
på fredagsmorgonen kom abbi i bmwn.
kl. 08 mötte albins fastrar sin morbror vid busshållplatsen i tibble och åkte till sin kusins skolavslutning. jag och lisa satt en bit bort med albin som sov i sin vagn. plus att vi rökte och alla kollade snett på oss. istället kollade lisa och jag snett på tjejen i vit klänning och svarta skor. hon stod som en jävla kossa och visade arslet ett antal gånger..... suck.

sen åkte vi hem. och då fick vi två till barn att passa. selma och fingal. efter någon timme var det bara jag som var vaken. lisa, selma, fingal och albin sov. alla sov. roligt.

på kvällen gick vi hem till krippet och drack öl. väldigt mycket öl. haha, och shotade champagne! ;) snackade, sjöng, dansade och skrattade. epic master gang!

bästa på kvällen. vi står på balkongen som är 10 våningar upp.
elin - ska jag släppa ölen på han som går där nere?
killen kollar upp och ser oss.
denice - kolla. han springer...

måste jag säga att jag var otroligt äckelbakfull på lördagen? jag hade lovat min morbror att gå ut med hans hundar. jag går dit, lagom till kl.13. det regnar ute. jag är hungrig. bakfull. huvudvärk. och jag får inte upp dörren. kan inte vrida om nyckeln. hundarna skäller. jag drar och sliter i dörren, men får inte upp den. börjar gråta.

gick hem. försöker äta. mår ännu sämre. vill kräkas.
känns som hjärnan vill pressas ut genom ögonen. kommer på att jag ska bada. det blev ännu värre. la mig i sängen. höll på att dö. tog ett glas vatten och la mig på sängen i vardagsrummet. däckade.

haha. vaknar av att lisa står och hänger över mig med ett glas treo. "du borde nog dricka det här." det blev pyttepyttelite bättre. men sömnen kom snabbt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0