it must have been some kind of kiss.

i måndags kom petra in och mötte mig i vasastan. vi hämtade isak och gick sedan och köpte kaffe och picknicka i parken medans isak lekte. petra skulle köra vagnen ;)

i tisdags bjöd pappa mig och lillasyster på lunch. systemet hann vi förbi och sedan upp på warner musics kontor, där kenneth & snubbe #2 arbetade på virus i min laptop. jag och syrran skyndade oss in till city, där jag köpte nya skor. sedan hämtade jag isak igen. och isaks farmor kom förbi parken när vi spelade fotboll.

imorse satt jag och åt frukost alldeles själv på en solig balkong (eftersom syrran åkte till peace and love kl.05 på morgonen.) hoppade i kläderna och åkte till farsta, där mamma bjöd på kina-lunch. shoppade en ny jeanskjol. whie. och åkte sedan till city där jag mötte upp pappa, som hade min dator. och därefter vidare och hämtade isak.

vi lekte i parken med en tennisboll, som vi hittade. jag tog kort på mina skor, när isak blev arg för att jag kastade iväg bollen. lite för långt.
jag brände lilltån på en brännässla. aj. isak åkte lite kana och lekte med andra ungar innan vi gick hem och lagade mat. isak var på fight-humör. han skulle ha napp. och jag sa nej och tog bort den. sen grät han. tills pappa kom hem. när jag skulle gå fick jag en vinflaska. för nu har jag sommarlov. woho. kommer sakna isak. ♥

pratade nyss i tel med E. dricker öl och röker. snart borde jag duscha. jag är dirty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0