i've never looked so in love before.

klockan 16 i fredags var jag nere i borås. jag och ellen åkte till knalleland och shoppade. lämnade av resväska, hämtade vin, köpte med pizza och åkte hem till johanna. pratade och drack vin tills anneli kom och körde oss hem.

vi var ju hemma hyffsat tidigt, så tänkte kolla på film. the eye. jag ville se den, men när man lagt sig i soffan, det är mörkt och man är trött efter en lång dag.. då kan det vara svårt att hålla ögonen öppna. haha. jobbigt.

men det var nog lika bra, för klockan 8 på lördagsmorgonen gick vi upp. kl. 9 kom johanna med bilen. och så var vi påväg till varberg. 11 mil från borås.

ellen och johanna sjunger!

den här maneten var gigantisk. det syns inte här. dock.

lilla stranden och havet. "filma haovet, gun!"

det blåste som attan. vi hade sand överallt!

efter 4 timmar och konstant sol, bestämde vi oss för att röra oss hemåt igen. men innan hann vi med en glass. TreToppar. tre kulor glass i en våffla, sylt, grädde och kokosboll på toppen. ingen av oss tre orkade käka upp. vi skulle delat på en glass istället ;)

men så åkte vi hem till borås igen, anneli var där och hade lagat middag. ellen skar sig på en konservburk, så mamma gunilla fick komma med förbandslådan och lappa ihop ellen. dusch och kläder på. sen var det förfest på G.

kolla plåstret på ellens pekfinger. ;)

jag köpte nya high heels i knalleland. i love them.

vi satt i annelundsparken och drack öl.
ellen, johanna, hanna, david och erik. anneli var med också en stund.

har suttit på en och samma buss sen 13.30 imorse. när vi stannade i nyköping klev poliser på och genomsökte bussen.. seriöst, vad fan var det för fel på alla bussar idag? nu ska jag dricka vatten och sen sova. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0