Jocke.

facebook föreslog att jag skulle bli vän med emelie edman. jag kände igen namnet, men kunde inte placera henne. klickade in och såg att det är Jockes flickvän. Jocke.. min Jocke, min första kärlek, Jocke. han som var med mig, & samtidigt med henne. jag gjorde slut, 2003. men sista gången jag såg honom var när han sov hos mig. i april, 2005. när han fortfarande var tillsammans med henne. ;)

han ser exakt likadan ut nu, som han gjorde då. som han gjorde första gången jag träffade honom, 2001. jag hamnade i ett litet chocktillstånd och kom sedan på att hans flickvän är butt ugly. hahahaha. herregud, vad kul det här var.

plus att det kändes skitskumt att se hans kompisar, matte och micke på massa bilder. jag hängde ju med de förut. undrar vart snygg-jonte tog vägen? the drugs got ya?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0