kiss me now and i'll get on my worst behaviour.

jag är nyss hemkommen. och BORDE verkligen packa weekendbagen, nu! fixa ny musik i min ipod, eftersom 5 timmar på buss är långt & länge. måste fixa mig; smörja in mig, eftersom jag brände mig idag. raka ben osv. you know. men innan måste jag ju bara läsa bloggarna och blogga. har ju haft en asbra dag! ♥

det började med att christin ringde och väckte mig vid 07.. 09.30 var jag uppe i norrtälje. 10.30 tog vi första drinken. HAHA. strawberry daiquiri. tidigt? nejdå.
vi gick ner på stan när vi inte längre kunde stirra på mobilen efter svar. vi.. ja, vafan gjorde vi först? gick runt lite. på byn. som christin så fint säger. vi åt iaf lunch på ett otroligt varmt ställe. på hörnan. hette det. tror jag. och så vin på lunchen. :)

christin gick sedan iväg och piffade till sig hos frisören.
jag tog med mig abbi till socitetsparken och solade. jag fick sveriges absolut fulaste bränna, EVER. ha ha.
när christin var klar, traskade vi bort till h&m,(jag köpte ääääntligen shorts!) systemet och... öh. pressbyrån. sen gick vi hem igen, och drack ännu mer strawberry daiquiri. eller nja.. albin kastade min drink på mig. jag och christin battlade i GH och antar att han ville ha uppmärksamhet ;)

jag fick middag hos storebrors familj. och skjuts till bussen. tack för en jättefin dag, älskade svägerska. så jävla glad att du är en del av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Emma

Albin :) så sööt!

2009-06-26 @ 15:29:48
URL: http://noventaycinco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0