living just to find emotion.

jag måste ha min musik när jag skriver... w8:a. såja. journey - don't stop believing. ♥

det värsta var att jag vakna kl.04 med värsta magknipen. var helt snurrig och förstod inte vad klockan var, egentligen. somnade om och vaknade vid 08. skulle ha jobbet på kontoret. men kom inte iväg. min stackars mage :( solade istället benen på balkongen med min bok.

drog senare iväg till isak. isak hade kvar sin matsäck med pannkakor. så vi hade picknick på mattan i köket. MYS! och vi hade fruktstund i sängen. sen kom isaks pappa och vi stod alla tre och sparkade fotboll i isaks rum. isak är grym, med tanke på att han bara är 2,5 år. idag är det 1år sedan jag började jobba där. :)


bästa idag

var när min syster tittade irriterat på mig och sa; "såg du inte hur otto tittade på dig med största leendet?" jag såg inte! världens finaste otto. haha.

roligaste idag var att jag och syrran fick släpa hem en dammsugare från södermalm till täby, i kollektivtrafiken. fyfan vad fula vi kände oss. och var fula också. HA HA.

nu är jag äckligt trött och tillräckligt dimmig i huvudet. godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Nina

aww, tack sötnos :)



kram!

2009-06-18 @ 08:39:18
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0