no sleeping at night.

måste bara säga att jag varit så otroligt TRÖTT på folk de senaste dagarna. folk, teknik och bara allmänt, allt!! tunnelbanan gick sönder vid universitet och fick gå upp till motorvägen för att ta vaxholmsbussen till RNT. bajs! sen höll jag på att bli överkörd av en kärring när jag gick över övergångsstället. då hade jag redan tappat humör, så jag PEKADE FINGER!!!!!! hahaha. kände mig lite omogen, men jag var så förbannad.

men idag blev jag väldigt glad av isak. han var sötare än vanligt och jag fick gosa, leka, krama och pussa på honom. fina lilla isak. kolla hur söt han var med sin luva och ryggsäck (som han vägrade ta av sig.) han skulle köra vagnen hem också. HAHA. kaos i trafiken. när vi gick i en uppförsbacke orkade han inte hålla emot, så han var på väg att trilla baklänges och få vagnen över sig. men jag var beredd ;) & fångade upp honom.
tänk när albin blir såhär stor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0