some will win, some will lose.

igår, fredag, hamnade jag i gnesta. haha. det tar stört lång tid att åka kollektivtrafik från täby till gnesta. TRO MIG. 2 timmar och 15 minuter till själva gnesta.

sedan ytterliggare 20 minuter med bil för att komma till huset.


olle var den roligaste människan ever. jag hade råkat smyga ut efter middagen för att röka lite. när jag kommer tillbaka är jag helt röd på ryggen. jag hade lutat mig bak mot husväggen för det regnade. haha. så olle sprang och hämtade en borste eller något och borstade min rygg ;) när han kommer lite längre ner ber han om ursäkt för närgångheten, men fortsätter borsta min rumpa. HAHA.

ja, annars var det väl som en vanlig svensk midsommar. regn, sol, regn, alkohol, snapssånger, potatis, sill...yeah you now the drill.

eller juste, jag fick köra bil också. jag körde fylletaxi. fylletaxichaffis. d-e-NICE! :)

imorse blev det en långfrukost och sedan for vi iväg på en loppis som hette "hos tanterna" jag hittade en jättefin väska. VARFÖR KÖPTE JAG DEN INTE?! ledsensmiley. sen hittade jag en ful vattenkanna som det stod, MOT BAKSMÄLLA på.

stannade till på middag hos mamma idag. inte för att jag var direkt hungrig. men orkade liksom inte åka längre än från gnesta till söder. efter middag och efterrätt så fortsatte resan hem. jag är död. skulle kunna somna vilken sekund som helst.

Kommentarer
Postat av: ellen

jag vill också åka till gnesta!

2009-06-21 @ 14:56:10
URL: http://walkidiotwalk.blogg.se/
Postat av: de e nice.

jag tänkte faktiskt på dig då, E. eftersom du sagt att du vill åka dit. tänkte smsa dig.. men glöm det i all stress.

2009-06-21 @ 15:19:53
URL: http://eeuphoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0