talking on facebook.

ringde till N när jag gick till bussen igår. det blev lite för mycket efter malins kärleksnack. så jag ville bara höra hans röst. men antar att han pratade i tel, för telsvararen gick på direkt. sen ringde han upp, 2 ggr. men jag hann aldrig svara. och jag var lite upptagen med jobb och bio.. så. jag tänkte faktiskt ringa honom senare idag. men han skrev nyss på facebook-chatten.

N - ringde du!?
D - va?
N - ringde du!?
D - nu?
N - igår?
D - ja
N - när då?
D - nån gång vid 15 tror jag
N - okej
N - ville du nått spec?
D - kan jag ringa dig sen?
N - a
N - a
N - a



hahaha. fan vad söt han är, ändå.

Kommentarer
Postat av: Emma

:]

2009-06-10 @ 21:16:34
URL: http://noventaycinco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0