the best parts of my day.

klockan 12.12 tänkte en viss person på mig och ringde. :)

när jag och isak sa hejdå idag hade vi denna konversation.
D - isak, nu har jag mina skor på mig. vad betyder det?
I - nis, gå hem.
D - ja, får jag leka med dig imorgon?`
I - jaaa!
D - får jag en kram?
I - kraam och pusss!!

så sprang han fram och slängde sig i min famn. jag försökte vända kinden till, så han kunde pussa mig där, men han letade efter min mun, så det blev en mitt på munnen puss. hans mamma stod alldeles bredvid och bara fnittrade av glädje. "du får nog berätta det här för din kille, så det inte blir några missförstånd." jag tittade på henne och funderade på vem som är min kille? har jag missat något?

ätit middag hemma hos mami. och hon köpte mat till mig. min bästa mamma. ♥

dessa 3 personer har gjort min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0