though we're far apart, you're always in my heart.

och jag som trodde att idag skulle bli lugn. imorse fick jag ett sms av min morbror. "Är kaffet klart?" haha. oväntat besök sådär på morgonen (10?) är lika med gevalia.

helt plötsligt kom elin och lisa med två fulla ica-kassar. de hade åkt till vaxholm och sedan vänt för kristin ringdes in på jobb. så vi har alla solat på balkongen idag. V-A-R-M-T! lisa och elin snodde ihop en lunch och jag korkade upp mitt rödvin som jag fick av isaks pappa för en vecka sen. det var faktiskt gott.

morbror åkte iväg till åkersberga för lite skådespeleri och elin gick en timme senare. jag tog en dusch och syrran en powernap, sedan gick vi ut för att gå på hundpromenad med selma och fingal och köpa cigaretter. kändes som vi hade solsting.


vi åt idag vattenmelon med gammeldags vaniljglass. det är sommar!


vi har nyss ätit middag. och nu är kristin här. kväll ska vi kolla på en skräckfilm som jag köpte igår. och jag är kär i fingal. jag skulle vara tillsammans med honom om han var en riktig pojke. han ska ligga precis bredvid mig hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0