when i'm feeling (WOO HOO)!

christin och abbi kom tidigt i fredagsmorse. vi började spela GH och drack kaffe. albin försökte hjälpa mamma att komma upp på topp5 listan. omtänksamt :)
vi drog ner till bussen. men kunde inte komma på buss1 eftersom det redan var 3 barnvagnar på. fick sitta och vänta i ytterliggare 20 minuter, innan vi kom på. från tekniska åkte vi 4an runt hela stan för att komma till skanstull. jag och christin såg först ut som två muppar. sen såg vi ut som ett lesbiskt par. HA HA!

vi testade skor och christin shoppade. åt lunch inne i ringen och tog sedan bussen tillbaka till fridhemsplan och testade mer skor och fikade på dubbel W. haha. jag och christin snattade två fula skedar. :)
tillslut var vi trötta och tog bussen till hornstull, handlade vin på systemet och åt middag hemma hos mamma. närmare midnatt fick jag skjuts hem av bror och familjen. däckade på 2 röda. (av allt materiellt jag har, älskar jag min säng mest. sen mobilen..)

i lördags tog vi bussen upp till norrtälje, eftersom det var mc show i parken utanför C & J. men vid 17 tog jag och C bussen hem till täby där vi spenderade kvällen med, vin, päronvodkadrinkar och kaffedrinkar. ciggpromenad och väldigt mycket GH. avslutade kvällen i telefon med ellen och ett glas vatten. sen däckade jag.

hade planer på att gå på bio med madde ikväll. men jobbet kallade, så ska åka in till vasastan om några timmar och efter en snabb dusch. puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

albin är såå söt!

2009-06-07 @ 20:49:31
URL: http://noventaycinco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0