I don't even know what I liked about you.

thought you thought that i was worth it, now i think a little differently.

det är väldigt oskillat, att fastrarna som ska vara barnvakt åt brorsonen albin imorgon fortfarande inte har gått och sovit. kl. 07 ska storebror lämna den lilla krabaten. och klockan är över 01 nu. jag sover i pappas lägenhet i täby inatt.

jag ligger iof i sängen nu. i min säng i vardagsrummet. borde stänga av allt nu. datorn, tvn, min hjärna. jag hittade en kudde som skvallrar om...
...att en viss person inte bara snarkade sig igenom hela jävla natten. han dregglade också. snus-dreggel. mysigt. imorgon byter jag lakan. lite väl sent för det just nu... :/

ps. jag hittade min gamla tshirt här. med texten; one vodka, two vodka, three vodka, drop dead. (som min pappa gav mig. PIK?) och mina gamla dans-träningsbrallor. bra. för jag tog inte med mig sovplagg. godnatt alla nu.

ps igen. eller man kanske ska kolla på hemsökta hus? älskar sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0