I don't shine, if you don't shine.

igår hann jag träffa jättemånga som jag tycker jättemycket om. det var fint. mamma hade hejdå-lunch på söder, eftersom hon nu har flugit sin kos till egypten. på lunchen var albin, jonas och christin också. christin och jag hann med att kolla på babyproffsen och baka en toscatårta och gå på promenad med abbi.

när jag och christin kom in i trapphuset för sjuhundrafemtioelfte-gången så mötte vi otto. han ropade; "hej gullet! välkommen hem!" och så bara, bla bla bla. sen avslutade han med; "kommer du ner sen?" hahahaha. otto, lilla otto. min söta otto! :p 

på kvällen hann jag med att åka till täby & hälsa på min morbror och kolla slutet på star wars. sen åkte jag tjugo minuter norrut och träffade N. eftersom han bjöd in mig. det var N och hans kompisar. N verkade jättesur och grinig i början, men när dankan föste in mig i sovrummet med N, blev han den N som jag känner.

det känns som gårkvällen bara var en dröm eller liknande. den känns helt suddig. men hans kyssar bränns fortfarande på mina läppar. i've got your kiss still burning on my lips, the touch of your fingertips. men vi var tydligen där, för när jag läser i majk's blogg ser jag att han har skrivit så fint om oss. "Överlåter festandet till övriga randomdeltagare, huddinge liksom? Men tripp trapp trull är säkert sköna!" haha. schyssta smeknamn vi fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0