I really don't feel the way I once felt about you.

onsdag blev en tidig morgon. strax efter 7 var albin och christin utanför porten. jag trodde jag hann med en dusch, sprang ner i mormors gamla mjukisbrallor, pappas gamla hoodtröja storlek XXXL. blött hår, osminkad och ful mössa, samt converse utan strumpor. christin lämpade av albin hos lisa och tvingade in mig i lilla lupon och vi åkte iväg till 7-eleven för att kirra frukost. haha!
frukost, kaffe, cigg och en nap för lisa och sen åkte vi racer-lupo ner till centrum. vi såg dock ut som en tattarfamilj. men snyggt ska det vara. vi drog en lunch på coffee corner där christin sniffade en bananfluga. in och ut i affärer. jag hittade mina jättestora, fina, vita pärlörhängen och en gigantisk röd väska med guld-detaljer. i'm back in love. vi handalde middagsmat och christin släppte av oss utanför porten.
jag begav mig iväg till vasastan och hämtade trotsiga isak. idag var lite bättre än igår, men fortfarande skrik och gråt och onödiga utbrott. men torsksoppan med krossade tomater och ärtor plus kokt potatis gillade han. det gjorde jag också. den var sjukt god. bolibompa och polisbilsrace, sen åkte jag hem.

nu är jag här. känner mig rastlös. imorgon ska jag till gärdet. så. jag känner mig kanske lite redo för sängen. but i don't wanna go to bed mad about you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0