Killen hela dagen.

idag var det dop. albins dop. han var så söt. han somnade innan ceremonin var över. sådan far sådan son. så himla gulligt att de spelade björnes melodi när de kom in.
emma tog jättefina bilder och bilder på huvudpersonerna.
jag gick upp 07. tog mig stapplande iväg till bussen och åkte till farsta, där pappa hämtade upp mig med bilen. åkte hem till han och flickvännen och åt frukost. god frukost. med mackor, smör, ägg, skinka och gurka. och kaffe. har inte ätit sån frukost på en evighet. åkte till täby och hämtade upp lillasyster och åkte till norrtälje. jag satt med laptopen i knät och spelade harpan.. kul!

väl uppe i snortan, hittade vi inte direkt till kyrkan. vi ringde jonas, christin och mamma. men ingen svarade. så vi fick svänga in på elgiganten och fråga efter vägen. morbror ringde oss och de hittade inte heller. så vi kom fram med fem minuters marginal. där träffade vi på jonas kompisar grabbarna grus. det var många som var där och ville vara med när albin döptes. fint. efteråt körde pappa hem mig och fixade internet. nu har vi internet på båda datorerna. och ett starkt internet. vi kommer in på msn. äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0