You're killing me soft... HARDLY. My headache is killing me.

jag dör. av. huvudvärk. den dök upp vid 12. då hade jag jobbat i 4 timmar. 3,5 timme till med skrikande, gråtande och galna ungar. 30 minuter hade jag på mig för att korsa stadsdelarna. från söder till väster. spänningshuvudvärk. hann svänga in på pressbyrån och köpa en banan. sen var det 2,5 timme till med jobb & isak. vi letade spöken och traktorer. totalt 10 timmar barn. konstigt att jag har ont i huvudet?! KILL ME.

inte ens två ipren hjälpte till. är det värt att luffa i soffan som andra svenssons och glo på tv? jag tänker nog lägga mig i sängen och läsa min bok. och bara somna. det stramar i min nacke/hals - på höger sida. jag dör. typ nu. mitt huvud. hugg av det!

TUR att jag börjar 9 imorgon. OH, I'M IN LOVE. tänk att man kan uppskatta så små saker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0