Be careful what you wish for, cause you just might get it

helgen är strax förbi.

fredagen började med en dusch och huvudvärk.
sedan traskade vi ner till centrum. där träffade vi elin.
(vi lekte tydligen när vi var små. vilket jag ej minns.)
kristin åt glass och kollade in poliserna.
sen tog jag hem albin och lekte.
vi kollade på tv innan pappa jonas kom.



lördagen handlade om min älskade fingal.
vi gick på promenad. roslagsleden.
hamnade på en stor grön äng.
satt på en strand och njöt av solen.
fingal badade med annan hund.
vi gick förbi mitt gamla hus.. saknar.
och min gamla lekpark. så mycket minnen!
när jag kom hem efter 4 timmars promenad. var jag hungrig.



söndag och alla fick jobba i norrtälje.
lisa målade lister.

denice kladdad tapetklister på tapeter.
sen var det lunch break.
christin var bossen. delegerade jobb hit och dit.

jonas smet undan och myste med abbi.


söndagsmiddagen serverades av morbror och kusin. min mage exploderade. nu är klockan strax före midnatt och jag tror jag dör av utmattning. bort med smink, tvätta gaddarna, en sista cigg och någon film på datorn och hopp i säng.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0