But I'm no wiser than the fool I was before.

oh, I've found, that I'm bound to wander down that one way road. and I realise all about your lies. but I'm no wiser than the fool I was before.

dagen började här. med en gullig abbi.
vi var tvungna att gå och handla lunch efter solningen på balkongen.
malin lekte då "unga mödrar". (malin = bakfull 19åring.)

koncentration..
kristin skulle absolut se rocksystrar. men vem somnade?
jag följde med min bror upp till norrtälje, för att passa albin lite mer, innan christin skulle komma hem vid 20-tiden. jag och albin var själva någon timme innan farmor kom.
universums vackraste barn.
norrtälje ser ut som en sagovärld.
pratade i telefonen på väg hem. N says; det känns som du blir besviken på mig så ofta. jag hatar att han är så jävla mogen, duktig på att formulera sig och seriös... det gör mig helt tvärtemot. jag blir så jävla omogen, stum och oseriös.

jag har aldrig tidigare hört en kille säga; "vi måste kunna prata med varandra."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0