Click so perfectly.

dagen har inneburit tvättstuga 07-11. döda mig. otroligt hemskt. sedan har jag, malin, kristin & lisa kollat på batman. först satt alla rätt upp. mitten av filmen låg alla ner. i slutet av filmen sov vi. HA. måste bero på vädret.. eller att filmen är rätt seg och lång.
men jokern är het.

kristin är också het..
sen diskuterade jag & N filmer. jag blev tillsagd att jag måste se Slumdog Millionaire, och så måste jag tydligen gilla den. så jag ska se den ikväll. jag kommer säkert inte gilla den.. och sen så skrämde han upp mig med värsta skräckhistorian. jag skrek; "SLUTA! VILL INTE HÖRA." men han berättade iaf. jag rös. så äcklig!

nu är det tjejkväll med anchorman, gurka, morötter och dipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0