even though i miss you pushing me.

idag solade jag hela morgonen. och tog sedan världens svettigaste bussresa in till östra. kan SL införskaffa AIRCONDITION som funkar på sina bussar?

hämtade isak. och idag handlade vi glass. isak hade glass i hela ansiktet när han var klar. härligt att vara barn! :) vi har så kul ihop. antagligen för att jag är så barnslig.
efter isaks ätit sin middag, åkte jag hem till min mamma. men bussen pajade i fridhemsplan. suck, suck, suck. och så regnade det självklart. haha. irri. hemma hos mamma fick jag middag och vanilj pannacotta. första gången jag åt det. sjukt gott!
blåbär och jordgubbar också. mums, sommar!

när jag kom till bussen i danderyd.. var den seeen. stod och trampade och ville bara komma hem. bussen rullar äntligen in och kö bildas. mannen bakom mig tar mig på axeln. jag vänder mig om och plockar ut ena hörluren. svarar; "va?"

han tar upp handen och visar handflatan. som betyder att jag ska vara tyst. jag stirrar förvånat på honom, och det första jag tänker är att han är döv och ska teckna en fråga. men så börjar människan att prata. "har någon, fräckt nog, kommit fram och bara velat titta dig i ansiktet i några sekunder?" jag stirrar frågande på honom och svarar nej. så tittar han ännu mer creepy på mig. och säger; "du är väldigt vacker." och så tittar han ner. som om ingenting har hänt. jag svarar "....tack?" och går på bussen.

D says - står det "kom fram och prata med mig" i min panna?
C says - haha du ser ju rar ut. då får man leva med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0