i miss how you used to tickle me.

det var isaks pappa som talade om för mig vad det är som händer kväll. fotboll. FINAL! Champions League. oh my god! yadayada. jag kunde inte förstå mindre ;)

idag var det en man som stoppade mig på söder och frågade om han fick köpa en cigg. jag säljer inte cigg för småkronor, känns ju lagom snålt, då ger jag hellre bort en. anyway, istället för att säga tack sa han; "du är inte bara vacker. du är snäll också!"

haha. VAD ÄR DET MED MÄNNISKOR NU FÖR TIDEN? jag trodde vi stockholmare var dryga och kalla mot varandra. det här är andra dagen i rad jag blir kallad vacker av en främmande man. haha. men jag får väl ta åt mig av komplimangerna!

annars blev jag bjuden på lunch av min far idag. nu är jag hungrig igen. ska laga middaaaag. hm, borde nog ringa min systeryster och se om hon ska ha krubb också. och sen är det ett måste att jag måste duscha. jag är såå smutsig. har suttit i sandlådan 3 dagar i rad nu. yay! & imorgon gosar jag med min älskade lilla abbi!! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hälsa abbi! :) <3

2009-05-27 @ 20:58:11
URL: http://noventaycinco.blogg.se/
Postat av: Emma

du är så söt <3

2009-05-27 @ 21:34:37
URL: http://noventaycinco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0