if you..

jag skulle ju ta bort honom. varför är det så jävla svårt?!

jag tänkte att jag skulle sitta hemma och vara jätteledsen igår. men jag bjöd över christin och albin, och var glad istället. ändå ringde han. där sprack mina planer.

idag hade jag inte tänkt vara ledsen. men det har kliat i fingrarna.. så jag har sysselsatt mig med ommöblering.. det tog tid. nu är jag mätt och klar. lite sysslolös. men när syrran har duschat klart ska vi ner och handla godis. och mysa i soffan med film.

och jag vill verkligen inte komma på mig själv att slå hans nummer ikväll, för att bara ringa och säga godnatt. vill inte vara så elak mot mig själv.

if you can honestly say you don't have feelings for me... i will forget we never happend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0