love at first sight.

albin ville vara med och spela GH imorse när jag spelade. (jag har börjat spela på medium nu. jag är grym! haha.) han sjöng först. sen hjälpte han mig att trycka på knapparna. men då fick han spela själv. det gick väl ok..

jag hämtade isak på dagis idag. jag hade köpt med mig banan och en dricka. (päronsaft) snäll jag är! vi gick till lekparken på en gång och har varit bästisar hela dagen. vi stannade där i över 1,5 timme. men närmare 18 fick vi skynda oss hem, så isak skulle få i sig lite middag innan jag skulle hem igen.

dagens händelse var då att jag blev kär i lekparken. världens snyggaste man. muskler (mest armar) svart hår, stubbskägg, och vackra drag. pratade svenska med spanskbrytning. (dock inte så sexigt. men om han var tyst gick det att titta på honom.)

när jag började packa ihop för att gå hem, börjar han också packa ihop för att gå hem. när han gick framför mig så var jag bara tvungen att ta kort på honom. (HA HA HA!) för jag vågade inte göra det i lekparken. synd att det bara fick bli en bild bakifrån.
här ser han ju inte så snygg ut... hehe.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, kan du inte skriva om en svenne nån gång? <33

2009-05-26 @ 19:51:58
URL: http://noventaycinco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0