she's not crying.

N ringde och väckte mig imorse. jag blev arg. var arg i telefonen. och var förbannad när vi lagt på. orkade inte. men vi pratade ikväll igen. först i telefon och sen på msn. tyvärr. jag bara hävde ur mig saker.. och jag.... vet inte. jag vill avsluta allt nu. men vet inte hur jag ska säga det. vill bara bryta upp. orkar inte med det. vill inte.

D - det funkar inte.
N - vad?
D - det här. (...) men vissa saker du sa som inte ens handlade om det jag sa, sårade mig mkt mer.
N - mmm förstår det och tycker det var skit jobbigt :( som vad då?
D - jag ville bara att du skulle förstå varför jag kan reagera konstigt i olika sitautioner
N - mmm det förstår jag
N - nu!
N - och vill inte såra dig
N - !
N - det ska du veta
N - ber om förlåt om jag gjorde det :(
D - det spelar ingen roll längre


hatar.det.här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0