for christin only.

det var inte alls många år sedan jag hade några funderingar på framtiden. jag pratade med mamma om relationen till mina syskon. jag var fundersam över hurvida jag/vi skulle ha bra kontakt med jonas framtida familj. lisa och jag står varandra närmare än vad vi står vår bror. inte helt ologiskt. men älskar båda exakt lika mycket.

lisas barn kommer jag träffa och umgås med. det sa jag till mamma. men jag var inte helt övertygad hur det skulle vara med vår bror. men se vart vi är idag. jonas har världens bästa flickvän. och jag har fått världens bästa svägerska. och det vackraste barnet, är min brorson. jag är tacksam över hur mycket jag får umgås med de.

fast christin är inte bara min svägerska. hon har blivit en väldigt betydelsefull och nära vän. ♥ det finns inget jag inte kan säga till henne. tack för att du kom in i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: c

åhh KÄRLEK <3

2009-11-04 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0