Wish you never looked at me that way.

efter några timmars spenderats hemma i lägenheten och på balkongen, så packade vi ihop oss och åkte in mot staden för att hälsa på albin och hans farmor. vi mötte de i östermalmstorg och tog tåget ut till stödermalm. vi köpte en glass och gick ner längs hornstullstrand & street. där sprang vi på christins moster, albins gammelmoster :)

vi mötte även kecke och kocken otto. de satt och chillade utanför restaurangen. bror stod då och väntade på oss i trapphuset. vi käkade lite lunch och sa hejdå till mamma. sedan tog jonas med oss till uppsala, där vi skulle hämta christin.


vi var lite tidiga, så vi fick stå och vänta ett tag. jag och lisa gick ut på en rökpaus, med våra sista cigaretter. jonas och albin lekte med ratten. men sen kom hon!

jonas skulle jobba mera idag. så vi blev avsläppta utanför ica. handlade lite kaffe och sånt och så gick vi hem. en träningsvärkslisa, en trött småbarnsmammachristin, plus en sjukdomsdenice. jag fick order av christin om att tvätta bort det pyttelilla sminket jag hade och tvätta ögonen. jäkla kliande gegga.

jag är livrädd för att ta tag i saker och avsluta de. men jag vet att jag måste. jag har tänkt göra det på söndag. måste göra det för min egen skull. jag vill, men jag vill inte. rädd för att förlora något jag inte har? ja, livrädd.
boy, we have had a real good time and i wish you the best on your way, eh. i never thought we'd fall out of place, eh eh. not that i don't care about you, just that things got so complicated. there's nothing else i can say.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0