you're everything I need and more

remeber those walls i built? well, baby they're tumbling down.
and they didn't even put up a fight,
they didn't even make up a sound.

you know you're my saving grace, it's written all over your face.

är så sjukt skraj. jag tappade en cigg. ner under plankorna på balkongen. är livrädd för att det ska börja brinna. men vi hällde typ 2 liter vatten på.. tänk om KENT kommer och klagar. då skjuter jag honom. fan, tänk om det börjar brinna iaf? måste nog gå och hälla på mer vatten.. TÄNK OM DET BRINNER INATT? tvi, tvi, ta i trä! NEJ! fan. ångest.

sov med världens finaste kille i natt. var livrädd att han skulle sluta andas, så jag har sovit väldigt få timmar. vaknade vid 04, av att ett litet huvud tittade på mig. haha. så söt. halv 8 klev vi upp. 2 timmar senare satt vi på bussen upp till abbis mamma.

direkt in till vasastan och hämta isak, som var sist kvar på dagis. ush. så hemskt. men jag skyndade mig faktiskt. vi letade vattenpölar på vägen hem. och så fick han sin bulle som han tjatade om. haha. när jag bad honom sätta sig på rumpan, eftersom han klättra runt i vagnen. så vände han sig om och viftade på rumpan, när jag frågade honom om han visste vad rumpa var. HA HA HA. så kul. charmtroll.

det är inte alltid isak vill kramas när jag ska gå, eftersom han blir arg då. så jag har börjat köra de omvänt. jag ropar istället, "isak, jag vill inte ha någon kram!" och sätter mig på huk. då springer han fram och skriker "jo, Nis, kraaam!"

jag är verkligen övertrött idag.. det känns som jag pratat med alla vännerna idag. verkligen på en och samma dag. inte utspritt, utan allt tätt inpå varandra. bara ikväll.

är för stressad för att duscha. men är smutsig. är för trött för att kunna slappna av och sova. vill se på film. men inte vilken. vill vara säker på att det inte kommer hända något med balkongen (ÅNGEST!) vill ringa och säga godnatt - men han sover nog.

jag ger upp. "är ju en dag imorgon också." och min ipod sjunger på sista versen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0