bring it back to the time when you and me had just begun.

I don't waste my time on shitty people from the past,
because there is a reason why they're not in my future!



jag var nog tröttaste människan i fredags. jag var så otroligt klantig och spillde ut min kaffe på maria och mattias post. funderade först på att göra sönder posten och slänga den. det gjorde jag inte. sen fick jag så otroligt dåligt samvete. tänk om jag förstört något jätteviktigt och skickade snabbt i väg ett FÖRLÅT-sms. som tur var, var det inget viktigt. stor lättnad för mig.

när jag sedan skulle hem står jag och väntar på en försenad buss. hungrig och otålig. yes, bussen kommer. jag hoppar på och.. märker snart att bussen kör helt fel. ser då att jag sitter på 65:an.. WTF. får hoppa av på kungsgatan och gå till tcentralen och ta tåget. IRRI.

helgen blev en synd. men är man "ung och dum" så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0