and deep inside my tears will drown.

ja. jag har gjort allt jag "ska" idag. men läsa bok gör jag när jag ska somna. dessutom lagade jag soppa, med potatis, torsk, broccoli, tomatsås och lite annat. och bakat scones och haft vitlökssmör på. jag är en duktig kock i köket. kollade på film. grabben i graven bredvid. precis då ringde christin; "jaha, har du så tråkigt?" haha. ja. det hade jag faktiskt.

det smäller utomhus, låter som skott eller fyrverkeri. jag tycker sånt här är obehagligt. man skulle haft någon nu. någon att hålla i handen. :( men, KAN DE SLUTA SMÄLLA?!?!

nu ska jag hämta mitt täcke. koka te. värma en scones och mysa ner i soffan och starta en film eftersom det bara är poop på tv:n ikväll. om man endå kunde tanka ner new moon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0