do you remember all of the times we had?

BABY, LET'S TAKE THIS TIME AND MAKE NEW MEMORIES.


har en otroligt dålig dag idag. tänker inte ens berätta. men har ställt in allt idag. har precis ätit lunch och ska ner till ok/q8 för att tjacka cigg. sen ska jag fortsätta vara sur och spela mitt snowboardspel och sedan försöka packa lite innan vi faktiskt måste åka till arlanda.

ska också skriva en inköpsllista på vad vi behöver till på torsdag. då vi ska fira stefanie som fyller 20 på lördag! (men då ligger vi på stranden!) vi ska göra hemmagjord pizza! hoppas inte steffi läser det här bara! ;)

ska måla naglarna röda. ska läsa ut min bok. ska städa och diska. mycket jag ändå ska göra.
I WAS THROWING PEBBLES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0