i love the shape you take when crawling towards the pillow.

1. hahaha. det ser ut som jag kollar snett på mig själv! 2. ser ut som en muppolajnen.


imorgon är det, tisdag.
ska vara o8.30 på WARNER MUSIC. det betyder att jag måste ta bussen 07.23. jag är så lycklig! blir att hjälpa fredrik och johanna med alla jul-ordrar. många som vill ha julklappar i år. ho ho.

efter warner, ska jag över till vasastan och hämta lille plutt isak. ska gosa med honom i några timmar innan jag åker hem och dör. nej, skoja bara. men på onsdagmorgon har jag ÄNTLIGEN tvättstugan. kan fan inte minnas när jag tvättade sist. det märks. inte mycket rena kläder kvar.

nu ska jag mysa kudden. nattinatti. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0