Fuck this hurts, I won't lie. So why try to ignore him?



i lördagsmorse ringde stefanie och väckte mig.
hon ville rymma hemifrån, så hon kom till mig och vi myste med kaffe och massa prat. jag har saknat att prata med henne. hon lyssnar verkligen. försökte ge henne lite tips och råd ang. hennes nutida problem..

vi tog oss ner till centrum, efter hon fått mig att tagga till riktigt ordentligt på en TGL-kväll. in på systemet och hem igen. haha. tog knappt 30 minuter. sen åkte hon iväg på släktmiddag i stan och jag slängde ihop en middag till mig och syrran och tillslut hoppade jag ner i badet.

hann PRECIS sminka mig klart, då malin, kamlla, linus och martin trillade in genom dörren. vi korkade upp på en gång och drog igång kvällen med wii-bowling och GH. sen tävlade alla om att få vara DJ's. haha! var inte ok. man hörde bara introt på alla låtarna. förutom till vår låt forever, som är helig. jag moonwalkade också. i've SKILLZ, man.

ner till TGL. och ja. idag har jag fan haft ångest hela dagen. VARFÖR kan man inte bara hålla käften när man är full? varför kan man bara inte inse att alla dessa idiotiska handlingarna ÄR idiotiska. allt verkar så himla bra och smart efter lite promille i kroppen. suck.

dansade med staffan.. hjälp.
mitt hatobjekt was there.
smällde till N på rumpan och fick en kram för det.
blev utskälld av daniel. surpuppa!
bytte nummer med en victor.

försökte ringa tll christofer. men vid 3 sov han.
pratade i tel med ted på vägen hem.

sen vill jag fan inte minnas mer. men lyssna nu på mitt goda råd. när ni kommer hem klockan 4 och är "lite" full. vad ni än gör, sätt er inte på badkarskanten och borsta tänderna. det gör så fruktansvärt ont i vänster skuldra när ni trillar baklänges. tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0