i was crying on the staircase and begged you not to go.

a-h-h-h. satt på warnerkontoret i 6 timmar igår och höll på med grID hela tiden. enformigt, svar: ja! direkt efter var det bara iväg till vasastansdagis och plocka upp sötnisse. vi gick till affären och handlade. jag fick köra barnvagnen och isak körde en mini-kundvagn. SKITSÖT!

han stannade vid godiset och sa; va-e-de-hääär? (översättning; JAG-VILL-HA-GODIS!)

jag slutade vid 21. var dödshungrig. stod och grät vid universitetet när jag var på väg hem.. lipsill. undrar om folk känner på sig när jag är lipsill, för fick då sms av W och steffi. jag kom hem först vid 22.30(!!) fick äta min middag vid 23.. kul.

IDAG ÄR JAG HEMMA OCH LEKER ZOMBIE. vägrar röra på mig. men jag ska plocka undan lite, eftersom ikväll kommer steffi och mamma. vi ska ha pizza-party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0