i'd like to wake up and find your face on a pillow lying right next to mine.

jag och christin går på en 13-dagars diet. just nu är vi inne på dag 3 - som är avklarad. ingen mer mat idag. jag är sugen på allt just nu. men får bara dricka vatten, så jag latjade till det med lite isbitar. gud så lattjo.

känner att mat, som jag INTE får äta och denna diet, är det enda jag kan prata om just nu. jag längtar liksom redan till frukosten imorgonbitti. synd att man blir så grinig och på dåligt humör när man är hungrig. men! här klagar vi inte. den som vill bli fin, får lida pin.

lisa och steffi är på väg hit. vi ska mysa! :)


Kommentarer
Postat av: anneli

duktigt! :) när kommer du till borran nästa gång? :)

2009-11-12 @ 06:15:29
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0