it started with the perfect kiss and then we felt the poison set in.


gick upp 05.45 och kokade kaffe och kokade ägg och gud vet vad jag höll på med. när jag kom fram till warner visade det sig att jag var EN TIMME tidig. kaffeknappen bjöd mig på en kaffe i väntan på bättre tider. det tackar vi för.

det här är min nya grej. min nya pose. visst är den snygg?!

ingen hade hört av sig under hela dagen. nej, men sen helt plötsligt ska alla höra av sig samtidigt! maria ringde, W smsade, malin ringde. haha. okej! "ALLA". you get my point.. eller? :/

när mörkret föll igen, åkte jag iväg och hämtade isak på dagis. han var mammig idag och ville absolut inte att jag skulle hämta honom. bu. men jag kan mina grejer, lyckades få honom på Nis-humör. vi lagade middag och kollade på alfons som letade spöken. ville typ somna i soffan.

bussresan hem var PAIN. men hade kul i telefonen tillsammans med malin & linda. alltså, stördare kompisar får man ju leta efter. haha. iloveyou.


I want you to know.
I love you enough to let you go.
I want you to move on.
I'm already gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0