life is short, you're capable. WHAT YOU WAITING FOR?

Take a chance you stupid hoe!

 

uhlala. igår, fredags, efter jobbet, åkte jag direkt hem. trodde jag skulle avlida av sömn i soffan. men efter lite msn-conversation senare var jag på väg till liljeholmen. där jag mötte upp malin och jossan. vi tog oss ut till hägersten och hem till lövet. vi skulle kolla på skräckis, men vi "skulle bara" kolla vem som åkte ur idol. och så var det ju cirkus möller. där JOHAN GLANS ÄR PÅ TEGEL. min man, på min klubb! det blev iaf ingen film.

W ringde mitt i allt också. blev lite smått överraskad. han trodde vi var 10 pers eller nått. men det var bara vi 4. undra om han tyckte att det kacklades mycket i bakgrunden?

jag och malin åkte hem, skittrötta. jäspade och hade oss. men så fort vi kom in i lägenheten var vi ju superpigga. efter 2 timmar, la vi oss i sängen och kollade på tranformers 2. okej. jag somnade efter 20 minuter. men då var ju klockan ändå 03.40. och av någon konstig anledning vaknade jag dagen efter i lindas säng i vardagsrummet. HAHAHA. por que?

pappa körde hem mig idag.
pappa och lisa har lagat hemmagjorda hamburgare och ätit sorbeglass. kul, väldigt kul. bredvid satt jag med ett glas vatten och åt min sallad och en kycklingvinge. vill man vara fin, får man lida pin.

också har W smsat en del under kvällen. he's acting all cute and stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0