Mama, help me! I've been cursed.

Fuck, this hurts.
But I won't lie. Doesn't matter how hard I try.

kunde inte somna i söndags. somnade först vid 04. för jag tänkte på skräckfilmen vi såg på morgonen. och trodde att småbarn skulle komma och mörda mig i mörkret. FYFAN!! fast jag tände faktiskt lampan och somnade tillslut, utmattad av rädsla.

efter fyra timmars sömn fick jag hoppa in på akut-jobb. en timme kvar på jobbet tappade isak min mobil i stengolvet. en touchskärmsmobil är oänvändbar med en skadad skärm. BUHU! åkte och lämnade in den på en gång. min älskade lilla mobil. tur att det fanns kvar garanti. kommer kanske inte få tillbaka den förän den 23 november. och allt är borta. igår var jag ledsen, men nu skiter jag i det.

firade ju min födelsedag igen tillsammas med pappa och kerstin och malin igårkväll. vi åt på texas på kungsholmen. WO. varje år sedan jag fyllde 17 har vi varit och ätit på texas. tradition. nu har jag firats klart. fyller år om 363 dagar igen.

håller på att sminka mig. ska åka till stan och träffa maria och sedan ut till warner och hämta digitalkameran hos pappo. see you later, bitches.

Kommentarer
Postat av: ellen

vad såg ni för film? ^^

typiskt ungjävlar, btw. hoppas mobilen kryar på sig!

2009-11-03 @ 11:47:18
URL: http://walkidiotwalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0