Me laissant seul comme un grand connard.

översättning. av rubrik.
ha.. jag är lite svag för franska låtar. VISSA franska låtar. don't ask why.

äh, vi var i liljeholmens nya galleria igår. jag blev lite snurrig där inne. 3 våningar och ingenting var symetriskt! men jag hittade en fin top/klänning på gina tricot. och trosor! (tur att jag köpte de igår, eftersom jag inte sov hemma inatt.)

men måste bara berätta om en liten tonårspojke
som kom fram till mig när jag stod och väntade på malin.

kille: har du en cigg å bjuda på?
jag: nej, tyvärr.
kille: men schyrra rå.
jag: nej.
kille: jo!
jag: nej!
kille: men JO!!
jag: NEJ!

asså? va? jävla mongolid mupp, vafan. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK? skaffa egna jävla cigg om du ska ha. eller var lite trevlig. men hahahaha. vem gör så?

jag och malin var en vända fram och tillbaka till skärholmen också. vi åt en varsin kräftsallad. SViNGOD. jag blev så mätt så jag höll på att somna vid bordet. men sen skulle vi tillbaka till liljeholmen igen och möta linda.

gårdagens OUTFIT.
jackan är helt fab. alltså, jag bara måste ha. någon som vet vart den är ifrån?


vi hade vaniljmunktävling. (vår grej.) men malin och linda har ändrat reglerna, så det var inget kul. men jag satt iaf på en stol som var trasig. och ingen sa något. så efter ett tag ramlade jag i golvet när stolen gick mer sönder. aj. elakt. då ångra jag mig att jag åt munkjäveln.

sen lekte jag BAD ASS med en keps. smart som jag är tog jag kortet i ett typ kolsvart rum och utan blixt, eftersom det inte finns på den här böglånemobilen. därför den har kass kvalitet. men varför jag berättar jag det? VÄRDELÖS INFO! jag är iaf BAD ASS!


jag orkar inte. vi somnade halv 1 inatt. eftersom vi skulle glo på blood in, blood out. halv 7 gick vi upp och åt skink-ost mackor tll frukost. och sen har jag jobbat och lekt med isak. nu ska jag läsa min bok. neeeerdie. fukk u. godnatt.

ps. jag vill ha det lila nagellacket.
ps igen. rabih ser ut som petter i långben. VISST?!

Kommentarer
Postat av: ellen

AS-LIKA! O.O

Hoppas du mår bra, D.

2009-11-07 @ 17:17:37
URL: http://walkidiotwalk.blogg.se/
Postat av: Emma

anton har precis bjudit hem sin första tjej på middag :D

2009-11-07 @ 17:51:45
URL: http://yamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0