no woman, no cry.

jag är stressad. dricker en peach melba. och sitter bara här. blir nästan förlamad av att vara så stressad. börja du så kommer jag sen..

har liksom inte varit hemma sedan i fredagsmorse. och nu är klockan 17. om 2 timmar ska jag vara i östberga. men jag sitter bara här. osminkad och oklädd. men har vaxade ben. (aj-för-i-helvetet.) jag orkar inte stressa. höll på att börja gråta när jag var på väg hem för "det-där-jävla-jobbiga". men som malin brukar säga. "sent folk kommer fint." hejdå.


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Den är mitt nya kännetecken ;) haha. Jag var jävligt trött och fyllegrinig, så det var nog lika bra, haha. Vart såg du mig?

2009-11-22 @ 15:58:53
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Haha, folk brukar hälsa och det är bara trevligt :) Men var som sagt på dåligt humör, så såg väl inte trevligast ut just då kanske :P

2009-11-22 @ 16:09:56
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0