there’s still a little bit of your face i haven't kissed.


det är väldigt svårt att inte kommentera något om dieten i bloggen. men jag hoppar över det. tar det i bloggen jag delar med christin istället.


idag är det alltså Fredag den 13:onde. jag ringde nyss synvårdsmottagningen och beställde en undersökning. ska dit på måndag! nu känns det som jag tar tag i mitt liv, äntligen! ska strax hoppa på bussen in mot vasastan och jobba några timmar.

igårkväll fick jag äntligen tummen ur arslet och laddade ner ny musik i min ipoddi. var ju över flera månader sen jag ändrade i den. nu känns den som ny! woho, inspiration!

min kusin, caroline, fyller 30 år idag!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0